liwenn

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

inte skola imån :(

Av olivia johansson - 21 februari 2010 20:18

HEJJ BLOGGEN

pallar fan inte skola imån,, haha hoppas spårvagnen typ snöar in sig så ja inte kan åka ^^ bråkar typ med josefin haha, fan va hon spelar över, haha visst det kanke va en onödig sak att börja bråka om, (ja som blev sur) men liksom att inte kunna bete sig moget mot andra bara för att man inte är vänner.. liksom föräldrarna lär väl sina barn någonting..?
haha kom nyss hem från ima, hon ska baka typ cupcakes så ja blev också sjukt sugen på det! hehe fram med bakskålen :D
ja, julia, ima & surre typ käka hos ima, chicken nuggets & ris, omg hennes mamma lagar sjukt god mat!

men jag måste plugga till NO prov och lite till engelska provet för ja va sjuk då.. jättesjuk *host*
men aja, ingen återvändo.. hehe

godnatt!YYY


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia johansson - 27 mars 2010 00:14

som ni vet har jag ju inte bloggat på ett tag, och jag ska lägga ner bloggen, en stund iallafall..jag orkar inte vara social längre, de är ändå ingen som läser.usch   hejdå! ...

Av olivia johansson - 13 mars 2010 18:20

Hej..Sitter hos mammas kompis i Frölunda nu.. Lagom roligt -.-Hahah.I förmiddags va jag med Josefin, MI AMO MI HERMANA (L)Vi fikade på Cappoucino eller något sånt vid Kungsportsplatsen.. Najs va det!    Haha den smilisen passar in, inte för att vi dr...

Av olivia johansson - 12 mars 2010 23:07


JAG VILL VARA BLOND, IGEN :Djag ursäktar för ful bild, im sorry.   ...

Av olivia johansson - 12 mars 2010 18:17

Tjosan bloggen!Nu är jag med Josefin Eriksson och hon ska käka sen ska vi sticka till stan en stund! Fika, åh mums det var så längesen   Åh btw, asså jag suger på att blogga ja vet.. Men komentera om ni vill att ja fortsätter eller slutar, okej?! ...

Av olivia johansson - 8 mars 2010 15:36

Hej!Jag har inte bloggat och det är för att jag inte orkar.. Är nästan sjuk också, toppen!:) Eller inte..Bloggar när ja orkar, eller vill helt enkelt.See ya :* ...

Presentation


oliviaeleonoravictoriajohansson'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards