liwenn

Alla inlägg under februari 2010

Av olivia johansson - 28 februari 2010 13:58

Dresscode!


  

:)

Av olivia johansson - 28 februari 2010 13:36

Hejsan bloggen!


Sov hos ima med hennes kille, haha ni kan ju gissa hur roligt det var..
Men aja ja klarar mig, Josefin är  pvg till mig och vi ska sticka till ima, och ut och fika tror ja, det var längesen!
Igår va jag hos ima nästan hela dan och vi tog några "modellbilder", liksom bilder som man inte gör sig till på.. Hehe dom blev ju inte så fina, men aja :)
      
älskar dig ima!
kommentera? :D



Av olivia johansson - 27 februari 2010 14:52

Hehe jag får sluta ljuga om att jag ska blogga senare.. Men igår har ja faktiskt en ursäkt, jag var jättetrött så jag somnade typ 12 :o
Men jag är alltid trött på fredagar, skolan tröttar ut mig totalt -.-
Jaja nu är jag iallafall men ima, som vanligt, hehe vi ska baka typ för båda är små snormonster, dvs sjuka!

pusshej!

Av olivia johansson - 26 februari 2010 20:27

Hej :)

 


Sorry för att jag inte har uppdaterat. Sitter hemma hos ima nudå, men ska nog sticka ut, eller kolla på en film. Lite långtråkigt annars.. haha hon är en nörd som spelar spel på hennes mammas iphone, HAHAHA naw!
Vi har spelat in en video. Like always lixom :)
Skola idag igen då, haha jag hatar eva fucking rosslind mest i hela världen, hon kan ta sig någonstans! Euw..

  
Men bloggar senare, (lovar)  

 

kyss ;*

 
 


   hehe nice bild xd
kommentera!

 

 





Av olivia johansson - 23 februari 2010 18:28

 Hej  

Är hos ima nu, vi ska typ spela in ett videoklipp, haha det kommer säkert hamna på youtube. Haha, men bloggar sen
,
kyss    

Av olivia johansson - 21 februari 2010 20:18

HEJJ BLOGGEN

pallar fan inte skola imån,, haha hoppas spårvagnen typ snöar in sig så ja inte kan åka ^^ bråkar typ med josefin haha, fan va hon spelar över, haha visst det kanke va en onödig sak att börja bråka om, (ja som blev sur) men liksom att inte kunna bete sig moget mot andra bara för att man inte är vänner.. liksom föräldrarna lär väl sina barn någonting..?
haha kom nyss hem från ima, hon ska baka typ cupcakes så ja blev också sjukt sugen på det! hehe fram med bakskålen :D
ja, julia, ima & surre typ käka hos ima, chicken nuggets & ris, omg hennes mamma lagar sjukt god mat!

men jag måste plugga till NO prov och lite till engelska provet för ja va sjuk då.. jättesjuk *host*
men aja, ingen återvändo.. hehe

godnatt!YYY


Av olivia johansson - 21 februari 2010 00:00

hehe ima idag me dåva ^^
vi gick ända hem från stan! shet i den kalla snöstormen oh allt!
haha våra ben såg ut som tomater, hahah så röda 
 
 


köpte såklart en cardigan fast utan ärmar, :)
asså blev helt förälskad i den!!


så söt!    

Av olivia johansson - 19 februari 2010 23:45

FREEPORT MED IMA,

woooohoo 
  




haha det mesta va skit, men hitta en mascara, en sjukt söt cardigan, ett vitt/grått linne & en svart tunika :d
haha det fanns typ inget i början men sen visade typ hennes mamma oss en affär ba
yeah   


tunikan :) linnet :d   cardiganen ;)

Presentation


oliviaeleonoravictoriajohansson'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards